„Le a kalappal, ez profi munka volt!”
A labdarúgásban azt vallják: „ha igazán jó csapatot akarsz, akkor végy egy jó kapust!” Ugyanis az alapoktól – hátulról, a védelemtől – kell elkezdeni megszervezni a sikeres és a többi közül kiemelkedő csapatot. Az induló vállalkozásom nyelvére ezt úgy fordítanám le: „végy egy jó marketingszakembert!” Mivel hiába van neked egy stabil alapokon nyugvó tudásod (terméked/szolgáltatásod), ha azt képtelen vagy már a kezdetektől fogva tudatosan az ügyfelek számára elérhetővé tenni, és ezzel saját arculatot, mottót (brandet) felépíteni, mindezt annak érdekében, hogy te valamivel kitűnj a sok versenytársad közül, valamiben egyedi legyél. A WEBBRANDING csapata ezt az arculatot teremtette meg az iroda számára. Nemcsak a kiváló szakmaiság és a végig alázatos hozzáállás, hanem az a fajta ügyfélközpontúság is jellemezte őket, amely által valóban azt éreztem, hogy itt az én márkámat ők legalább annyira megálmodták, mint én magam. Az pedig már csak hab a tortán, hogy utólagosan – titokban – pár versenytársuk véleményét is kikértem, akik egyöntetűen ugyanazt vallották: „le a kalappal, ez profi munka volt!”