Mi a motivációnk?
Ugye nem ez lett volna az első kérdésed hozzánk? Pedig a közös munka minőségére semminek sincs akkora hatása, mint a résztvevő felek motivációja. Aki nem motivált a munkájában, az sikeres sem lesz benne, és ha mi nem vagyunk sikeresek, akkor Te sem leszel az. De mi hajtja a WEBBRANDING csapatát? Rendszer szintű megoldásokat szeretünk tervezni: A stratégiától – a fejlesztésen át – a tartalomgyártásig, egy kézben tartva mindent.
Az egyes részterületek profi összehangolásában vagyunk igazán jók, az olyan projektek motiválnak minket a legjobban, ahol erre van lehetőségünk.
Szerintünk...
Nem attól jó egy reklám, hogy művészi. A jó reklám hatásos!
Nyilatkozta Klapka György, és mennyire igaz! Nincs mindig szükség világmegváltó ötletekre, ha egyszerűen is elérhető a célod, akkor egyszerű megoldást fogunk javasolni.
Nincsenek ügyfeleink. Partnereink vannak.
Se alá-, se fölérendelt viszonyban nem vagyunk partnereinkkel. A hosszú távon is sikeres közös munkának egyszerűen feltétele a közvetlen és játszmáktól mentes kommunikáció.
Mindent is mérni kell!
Az adat nyersanyag, érték és erőforrás egyszerre. Az általunk tervezett digitális ökoszisztémák esszenciális része a mérési pontok meghatározása.
Működik? Akkor nem hülyeség!
A digitális marketing világa szüntelenül változik, kevés az univerzálisan érvényes szabályszerűség, érdemes időről időre megpróbálni a dobozon kívül gondolkodni.
Egy hirdetés nem hirdetés.
Az online térben minden mindennel összefügg. Mi nem csak az egyes felületekhez értünk, hanem ahhoz is, hogy hogyan kapcsolhatod össze őket egy teljes felhasználói úttá.
A több fogaskerék, több hibalehetőség is.
Megéri egyetlen kézben tartani a teljes kommunikációt. Hidd el, nem lesz időd arra, hogy két-három specializált ügynökség munkáját hatékonyan összehangold.
Munkamódszerünk
01
Elemzünk
A nálad meglévő márkaismeretet mellé odatesszük a szakmai tapasztalatunkat, és a kettő metszete alapján egészen pontosan meghatározzuk a kommunikációs célokat. A közös beszélgetésen kívül gyakran szükség van még kutatásra, adatelemzésre és a konkurensek alapos vizsgálatára.
02
Tervezünk
Az elemzés alapján már ki fog rajzolódni, hogy milyen platformokon, kiknek és milyen központi üzenetre koncentrálva tervezzük meg a kommunikációd. Ezekre a fix pontokra építve átfogó stratégiát készítünk vállalkozásod számára. Ennek része a hirdetési stratégia és az operatív megvalósítási terv is.
03
Megvalósítunk
A stratégia véglegesítése során elfogadott kreatív tartalmi elemeket elkészítjük. Ha kell fotózunk, forgatunk, fejlesztünk, grafikázunk, vágunk és megírjuk a szövegeket is. A tartalmakhoz kapcsolódó napi operatív feladatokat, mint a posztolás, feltöltés vagy hirdetéskezelés, szintén ránk bízhatod!
04
Optimalizálunk
A publikált kreatív tartalmi elemek teljesítményét figyeljük, az eredményeket riportáljuk, és rendszeresen teszünk javaslatot a hirdetési beállítások optimalizációjára. Amikor elég adat gyűlik össze, vagy hosszabb idő telik el, akkor ismét visszatérünk elemzéshez, és a megszerzett tudás alapján frissítjük a stratégiát.