Case Study

Access Smile: Digitális támogatás a nemzetközi fogturizmusban

Projekt
2024
Kategóriák
Kreatív tartalomkészítés, PPC menedzsment,

Háttér és célkitűzés

Megbízásunk célja az Access Smile magyarországi fogászati rendelőjének támogatása volt a „fogturizmus” tevékenységük erősítésében. A projekt fő fókuszában az állt, hogy olyan minőségi érdeklődőket (leadeket) irányítsunk a rendelő felé, akik Írországból érkeznek, és potenciális páciensek lehetnek.

Stratégia és megvalósítás

A projekt első lépéseként egy célorientált, konverzióra optimalizált weboldalt fejlesztettünk, amely tartalmában és struktúrájában is kifejezetten az ír érdeklődők megszólítására lett kialakítva. Már a fejlesztési fázisban figyelembe vettük, hogy milyen digitális csatornákon keresztül tervezzük a célcsoport elérését, így a weboldal minden eleme – a tartalomtól a technikai megoldásokig – ezt a célt szolgálta.
Access Smile: Digitális támogatás a nemzetközi fogturizmusban WEBBRANDING
Access Smile: Digitális támogatás a nemzetközi fogturizmusban WEBBRANDING

Kampány

A kampány során a PPC (Google Ads) és paid social (Meta hirdetések) eszközöket kombináltuk a maximális elérés és hatékonyság érdekében. A kampányhoz változatos hirdetési kreatívokat készítettünk: szöveges, statikus képes és videós formátumokat is használtunk.

Eredmények és optimalizálás

A hirdetési mixet az ügyféllel szoros együttműködésben folyamatosan teszteltük és optimalizáltuk egy éven keresztül. Ennek eredményeként egy stabil, jól működő leadgeneráló rendszert építettünk fel, amely hatékonyan támogatta az Access Smile célkitűzéseit a nemzetközi páciensek elérésében.

0
Átlagos konverziós arány
0 db
form kitöltés
0 Ft/db
form kitöltés

Űrlap kitöltések

A kampány során a legértékesebb kapcsolatfelvételi formának azokat az interakciókat tekintettük, amikor a felhasználók a weboldalon található űrlapot teljes körűen, saját adataikkal kitöltve küldték be.

0 db
telefonhívás
0 Ft/db
átlagosan

Telefonhívások

További fontos teljesítménymutatóként kezeltük a beérkező telefonhívások számát is. Bár ezek a hívások jellemzően alacsonyabb elköteleződési szintet képviseltek, mint a kapcsolatfelvételi űrlap kitöltése, mégis kiemelt jelentőséggel bírtak, mivel azonnali és közvetlen kapcsolatot tettek lehetővé a potenciális páciensekkel.

Access Smile: Digitális támogatás a nemzetközi fogturizmusban WEBBRANDING

Nemzetközi szinten is szeretnél láthatóvá válni márkáddal?

Ezek is érdekelni fognak!