A projektről
A HomeOn egy okosotthon-megoldásokra specializálódott vállalkozás, amely komplex rendszerek tervezését és telepítését végzi mind társasházak, mind lakossági ügyfelek számára – így párhuzamosan van jelen a B2B és a B2C piacon. Ügynökségünk több éve dolgozik együtt a HomeOn csapatával, ez idő alatt számos sikeres digitális kampányt bonyolítottunk le számukra.
Az együttműködés során egy új üzleti kihívás merült fel: a növekedésével párhuzamosan szükségessé vált a generálkivitelezői partnerhálózat bővítése az ország meghatározott régióiban.
Hirdetés kreatívok
Első lépésként három különböző hirdetési kreatívot és hozzájuk tartozó szövegverziót készítettünk. Ezek a HomeOn csapatával való együttműködés előnyeit emelték ki, különös tekintettel azokra a márkaértékekre, amelyek kifejezetten relevánsak a generálkivitelezők számára.
Kampányok
A hirdetési tartalmak megtervezése után beállítottuk a kampány geolokációját, valamint azokat a demográfiai jellemzőket, amelyek feltételezésünk szerint a potenciális partnercégek döntéshozóira voltak jellemzőek.
A kampány során 6 alkalommal töltötték ki a kapcsolatfelvételi űrlapot, amelyek közül 4 bizonyult releváns érdeklődésnek.