A projektről
Stratégiai megközelítésünk három fő pillére
Költséghatékony tartalomgyártás
A videós tartalomgyártás arányát tudatosan csökkentettük, és helyette nagyobb mennyiségben, költséghatékonyabban előállítható statikus vizuális anyagokat készítettünk. A megtakarított gyártási költségeket a hirdetéseket kezelő ügynökség teljes egészében performance célokra tudta fordítani, ezzel növelve a kampány hatékonyságát.
Releváns céloldalak – érdeklődésalapú élményajánlás
A kreatív tartalmak nem csupán egy-egy programot emeltek ki, hanem olyan gyűjtő landing oldalakra vezettek, ahol az érdeklődők több, az élethelyzetükhöz vagy érdeklődési körükhöz illeszkedő program közül választhattak. Ez növelte annak az esélyét, hogy a látogatók azonnal találnak számukra releváns ajánlatot, és így nőtt a konverziós arány is.
Márkaépítés vizuális egységességgel
A kampány során egységesítettük a vizuális elemeket, hogy a többször elért felhasználók fejében az ÉlményPláza márkaneve rögzüljön – ne csupán egy-egy partneré. Emellett a kiemelt időszakokra (például Black Friday) tematikus, az alkalomhoz illeszkedő figyelemfelkeltő kreatívokat készítettünk.