A projektről
A Premium Flotta egy kifejezetten B2B ügyfelekre specializálódott márka, amely hosszú távú gépjárműbérletet kínál vállalatok számára, teljes körű szervizszolgáltatással. Amikor először találkoztunk az ügyféllel, a szolgáltatás még nem létezett mint márka – csupán egy nagyobb vállalatcsoport kiegészítő üzletágaként működött.
Az együttműködés első lépéseként márkanevet választottunk, megalkottuk az arculatot, és elkészítettük a performance-orientált weboldalt, amelyre ezt követően digitális hirdetési kampányokat építettünk.
A cél egy stabil, skálázható leadgeneráló rendszer kialakítása volt, amely hosszú távon támogatja a flotta bővítését. A stratégiai terv részeként azt a célt tűztük ki, hogy öt éven belül megduplázzuk a bérbeadott járművek számát, ami körülbelül 300 új üzletkötést jelent.
Kampányok
A megbízó céljainak teljesítése érdekében ez idő alatt két kampányt futtatunk párhuzamosan a Google-fiókban: egy klasszikus Search (keresési) kampányt konverziós fókuszszal, valamint egy Performance Max (PMAX) kampányt, amelynek elsődleges célja a márkaismertség növelése, vagyis a láthatóság támogatása. A kampányok eredményességét az általuk hozott konverziók száma is jól tükrözi.
átkattintási arány
Az átgondolt beállításoknak és a folyamatos optimalizálásnak köszönhetően a konverziómaximalizálásra optimalizált keresőkampányunk közel 12%-os CTR-t ért el.
kattintásonként
PMAX kampányunk segítségével eközben hatékonyan, kevesebb mint 70 Ft-os CPC mellett tudtuk tölteni a funnel tetejét – vagyis sikeresen irányítottuk magunkra a vásárlás kapcsán még kevésbé elkötelezett felhasználók figyelmét.
Kampányok
A megbízó céljainak teljesítése érdekében ez idő alatt két kampányt futtatunk párhuzamosan a Google-fiókban: egy klasszikus Search (keresési) kampányt konverziós fókuszszal, valamint egy Performance Max (PMAX) kampányt, amelynek elsődleges célja a márkaismertség növelése, vagyis a láthatóság támogatása. A kampányok eredményességét az általuk hozott konverziók száma is jól tükrözi.