Case Study

ÉlményPláza – Rekordforgalom költségnövekedés nélkül

Projekt
2024
Kategóriák
Kreatív tartalomkészítés,

A projektről

Az ÉlményPláza egy online platform, amely Magyarország legjobb szabadidős programjait gyűjti össze, megkönnyítve a felhasználók számára a választást. Bár a hirdetéseket nem mi kezeljük, a social media jelenlét stratégiai irányítását és a tartalomgyártást ügynökségünk, a WEBBRANDING végzi. A feladatunk az volt, hogy csökkentsük a kommunikáció költségeit, miközben növeljük annak hatékonyságát – elsősorban az oldalon történő vásárlások számának emelésével.
ÉlményPláza - Rekordforgalom költségnövekedés nélkül WEBBRANDING

Már az együttműködés első évében, a Q4-es időszakban, az ÉlményPláza rekord számú tranzakciót bonyolított le.

Már az együttműködés első évében, a Q4-es időszakban, az ÉlményPláza rekord számú tranzakciót bonyolított le.

Stratégiai megközelítésünk három fő pillére

01

Költséghatékony
tartalomgyártás

A videós tartalomgyártás arányát tudatosan csökkentettük, és helyette nagyobb mennyiségben, költséghatékonyabban előállítható statikus vizuális anyagokat készítettünk. A megtakarított gyártási költségeket a hirdetéseket kezelő ügynökség teljes egészében performance célokra tudta fordítani, ezzel növelve a kampány hatékonyságát.

02

Releváns céloldalak – érdeklődésalapú élményajánlás

A kreatív tartalmak nem csupán egy-egy programot emeltek ki, hanem olyan gyűjtő landing oldalakra vezettek, ahol az érdeklődők több, az élethelyzetükhöz vagy érdeklődési körükhöz illeszkedő program közül választhattak. Ez növelte annak az esélyét, hogy a látogatók azonnal találnak számukra releváns ajánlatot, és így nőtt a konverziós arány is.

03

Márkaépítés vizuális egységességgel

A kampány során egységesítettük a vizuális elemeket, hogy a többször elért felhasználók fejében az ÉlményPláza márkaneve rögzüljön – ne csupán egy-egy partneré. Emellett a kiemelt időszakokra (például Black Friday) tematikus, az alkalomhoz illeszkedő figyelemfelkeltő kreatívokat készítettünk.

Az egységes vizuális kommunikációnak köszönhetően a márka megjelenése könnyebben felismerhetővé és emlékezetesebbé vált a célközönség számára.

ÉlményPláza - Rekordforgalom költségnövekedés nélkül WEBBRANDING
ÉlményPláza - Rekordforgalom költségnövekedés nélkül WEBBRANDING

A Black Friday és karácsonyi időszakra időzített figyelemfelkeltő kampányok pedig hatékonyan irányították a fókuszt a kedvezményes árú programokra, ezáltal jelentős érdeklődést és aktivitást generáltak.

ÉlményPláza - Rekordforgalom költségnövekedés nélkül WEBBRANDING
ÉlményPláza - Rekordforgalom költségnövekedés nélkül WEBBRANDING
ÉlményPláza - Rekordforgalom költségnövekedés nélkül WEBBRANDING

A leghatékonyabb digitális marketing eszközt keresed a céljaid eléréséhez?

Ezek is érdekelni fognak!