Miért ne bízd a stratégiát a PPC ügynökségre?
Az elmúlt év során egyre gyakrabban találkozunk olyan marketinges tartalmakkal, ahol a hirdetők egy stratégia ígéretével igyekeznek bizalmat ébreszteni a potenciális ügyfelekben. Egy jó stratégia pedig valóban hozzásegíthet a sikerhez,
Mi az ATL, BTL és TTL a marketingkommunikációban?
Szeretjük a mozaikszavakat, de csak akkor szeretjük használni is őket, hogyha ügyfél oldalon is teljesen értik, hogy mit is jelentenek ezek. Egy korábbi cikkünkben is kihangsúlyoztuk már, hogy akkor gördülékeny
Hogyan írj jó briefet!
Ügyfél és ügynökség között az együttműködés alapja a brief. Ez a dokumentum mindkét fél számára fontos és objektív, ez alapján kezdődik meg a közös munka. Egészen a feladat elvégzéséig vonalvezetőként
A jó kapcsolat alapjai a marketing ügynökség és az ügyfél között
Amikor egy vállalkozás szeretné kiszervezni a kommunikációját, fel kell kutatnia a számára szakmailag legmegfelelőbb marketingügynökséget a piacon. Általában ajánlás útján találhat, vagy a Google keresőben egyszerűen beírja a kulcsszavakat, esetleg
Ügynökség, szabadúszó, vagy belső marketinges: melyikkel jársz jobban?
Ideális esetben a legtöbb vállalkozás életében eljön az a pillanat - akár már az elejétől vagy a későbbiekben -, hogy kommunikációját szakember(ek)re bízza. Ezt többféle módon teheti meg: belsős kommunikációs
5+1 ok arra, hogy kezdj el blogot írni 2023-ban!
A videós tartalmak térhódítása vitathatatlan. Egyértelmű, hogy az audiovizuális formátumok sok esetben hatásosabbak az információ átadására, mint az írott szövegek. Az sem véletlen, hogy a múltban a televízió drasztikusan háttérbe
5 tipp a munkavállalók sikeres toborzásához!
Az elmúlt évtizedben több hatás is jelentősen befolyásolta a munkáltatói és a munkavállalói piacot egyaránt. A digitalizáció felgyorsulásával szakmák szűntek meg, alakultak át, és születtek is. Mindeközben felnőtt egy generáció,
4+1 jele annak, hogy egy kókler marketingessel beszélgetsz!
Ha már átejtettek, akkor azért, ha még nem, akkor meg azért ajánljuk neked ezt a cikkünket. Olyan tipikus szituációkat gyűjtöttünk össze, ahol érdemes elgondolkodnod rajta, hogy vajon kellőképpen felkészült-e a
4+1 tipp, hogy a lehető legjobb influencert válaszd a márkádhoz!
Az influencer marketing már nem csak a „nagyok” kiváltsága. Lassan a sarki pékség is véleményvezérekkel reklámozza a süteményeit, de mi alapján érdemes kiválasztani valakit a márkádhoz? Cikkünkben összeírtunk néhány olyan