Háttér és célkitűzés
Stratégia és megvalósítás

Kampány
Eredmények és optimalizálás
A hirdetési mixet az ügyféllel szoros együttműködésben folyamatosan teszteltük és optimalizáltuk egy éven keresztül. Ennek eredményeként egy stabil, jól működő leadgeneráló rendszert építettünk fel, amely hatékonyan támogatta az Access Smile célkitűzéseit a nemzetközi páciensek elérésében.
Űrlap kitöltések
A kampány során a legértékesebb kapcsolatfelvételi formának azokat az interakciókat tekintettük, amikor a felhasználók a weboldalon található űrlapot teljes körűen, saját adataikkal kitöltve küldték be.
Telefonhívások
További fontos teljesítménymutatóként kezeltük a beérkező telefonhívások számát is. Bár ezek a hívások jellemzően alacsonyabb elköteleződési szintet képviseltek, mint a kapcsolatfelvételi űrlap kitöltése, mégis kiemelt jelentőséggel bírtak, mivel azonnali és közvetlen kapcsolatot tettek lehetővé a potenciális páciensekkel.