Case Study

Dr. Fauszt Péter – személyes márkaépítés

Projekt
2022
Kategóriák
Kreatív tartalomkészítés, PPC menedzsment, , Személyes márkaépítés

A koncepcióról

Dr. Fauszt Péter már több mint egy évtizede sikeres vállalkozó volt, amikor megkeresett minket. A cégét már jól ismerte az ingatlan szakma, de szeretett volna személyes márkaként is láthatóbbá válni. Ennek érdekében egy három hónapos videós kampányt terveztünk és valósítottunk meg számára, amely nemcsak erősítette vállalkozásának hitelességét, de segített a frissen indított weboldala sikeres bevezetésében is.

Összesen 79 db hirdetést indítottunk a kampány ideje alatt a Meta, TikTok és Google fiókokból.

Dr. Fauszt Péter - személyes márkaépítés WEBBRANDING
0

perc

hasznos tartalmat készítettünk

Három alkalommal forgattunk. Összesen 28 db rövid álló formátumú, valamint 9 db hosszabb fekvő formátumú videót készítettünk.

A videókat újrahasznosítottuk a META felületein és a weboldalon is.

Dr. Fauszt Péter - személyes márkaépítés WEBBRANDING
0

db megtekintés

0

perc videónézés

A célcsoportunk a jobb anyagi státuszú, Budapest kiemeltebb kerületinek lakói voltak.
A célcsoportból 51.425 db felhasználót értünk el, akik összesen 237.163 percet töltöttek a videók nézésével.

Ez elég volt a hiteles szakértői szerep kialakításához.

Dr. Fauszt Péter - személyes márkaépítés WEBBRANDING

1 ft = 2,5 db megjelenés

Összesen 430.000 Ft-ot költöttünk hirdetésekre, amiből 1.077.001 alkalommal jelentünk meg.

Te is szeretnéd növelni a láthatóságod a stratégiailag fontos időszakokban?

Ezek is érdekelni fognak!