Case Study

Mistral-Tréning – pályázati kampány

Projekt
2023
Kategóriák
PPC menedzsment

A koncepcióról

A Mistral-Tréning egy több évtizedes múlttal rendelkező vállalkozás, amely vállalati felnőttképzésekkel, tréningekkel és csapatépítők szervezésével foglalkozik. Azzal bíztak meg minket, hogy alakítsunk ki egy landing felületet, amely specifikusan egy államilag támogatott pályázat iránt érdeklődők számára kínál átlátható információkat, és a lehetőséget biztosít számukra a támogatások igénylésének egyszerű lebonyolítására.

PPC kampánnyal támogattuk a felület láthatóságát, ami ezáltal rögtön a Google első helyére került, így sokan a bonyolult pályázati felület helyett rögtön ide érkeztek a keresőből.

0

kattintás

A szűk célzású kampány összesen 36.823 alkalommal jelent meg a keresőben, ahonnan 4.776 db kattintás érkezett a landing felületre.

Mistral-Tréning - pályázati kampány WEBBRANDING
Mistral-Tréning - pályázati kampány WEBBRANDING
0

átkattintási arány

Közel 13%-os CTR: 100 db felhasználóból 13 db kattintott a hirdetésre.

A hirdetés szövegek sokak számára bizonyultak relevánsnak.

Kattintások költsége

A kampányra meghatározott maximális hirdetési keret 500.000 Ft volt, amiből 430.000 Ft-ot hasznosítottunk. 430.000 Ft-ért 4.776 érdeklődőt tereltünk az oldalra, így egy kattintás átlag ára 90,3 Ft volt (CPC).
Mistral-Tréning - pályázati kampány WEBBRANDING
0 %

konverzió

0 Ft

egy érdeklődő

A kattintások több mint 3%-a konvertált, tehát felvette a kapcsolatot a Mistral-tréning szolgáltatásaiért.

Az egy leadre jutó költség így kevesebb, mint 3.000 Ft volt.

Gyors láthatóságra vágysz speciális kampányodhoz?

Ezek is érdekelni fognak!