Case Study

Muskétás Teniszcentrum – bérletértékesítő kampányok

Projekt
2022
Kategóriák
PPC menedzsment,

A koncepcióról

A Muskétás Teniszcentrum a pandémiát követően nyitott meg, és a 2022 őszi-téli szezon volt az első olyan időszak, amibe már teljes értékűen üzemelve vágott bele a létesítmény. A feladatunk az volt, hogy minél több szezonbérletet értékesítsük 2 hónap alatt, és töltsük fel a teniszpályákat az őszi-téli 26 hetes szezonra legalább 70%-os kihasználtsággal. A cél elérésére 2 millió forintos hirdetési keretösszeget javasoltunk.

Összesen 47 db hirdetést indítottunk a kampány ideje alatt a Meta és Google fiókokból.

Muskétás Teniszcentrum - bérletértékesítő kampányok WEBBRANDING
0

x

megtérülés 2 hónap alatt

A kampányidőszak alatt 1.8 millió forintot költöttünk a hirdetésekre, amik összesen 19.7 millió forintos vásárlást generáltak.

Minden hirdetésre szánt forint több mint tízszeresen térült meg a kampány során.

Muskétás Teniszcentrum - bérletértékesítő kampányok WEBBRANDING
0

db foglalás

0 %

kihasználtság

A szezon kezdetéig a kampány során 2.329 db foglalás érkezett a hirdetésekből, amely 78%-os telítettséget jelentett a 26 hetes szezonra.

Az üzleti cél a 70%-os kihasználtság volt, maximum 2 millió forintos keretből. Ezt a kampány befejezése előtt 2 héttel teljesítettük.

Muskétás Teniszcentrum - bérletértékesítő kampányok WEBBRANDING

Költségmegoszlás és részletes eredmények

Google

  • 1.69 millió megjelenés
  • 11.1 ezer kattintás
  • 29 Ft átlagos CPC

Meta

  • 3.5 millió megjelenés
  • 572 ezer egyedi elérés

Felkeltették az érdeklődésedet a számok?

Ezek is érdekelni fognak!