Marketing stratégia
Segítünk elhelyezni vállalkozásod az online térben. A jól kialakított stratégia segítségével sikeresen érheted el ügyfélköröd az online csatornáidon.
A hiteles kommunikáció egy
jó marketing stratégiával kezdődik.
Vállalkozásod online kommunikációs céljainak eléréséhez először tudnod kell: kit, mikor, hol és hogyan tudsz elérni.
A pénzégetés ellen a logikusan felépített marketing folyamatokkal tehetsz a legtöbbet. A Webbrandingnél ebben is a segítségedre leszünk.
Az internetet a hirdetők és hirdetések mozgatják, te is elkerülhetetlenül találkozol velük napi szinten. Pont ezért talán azt is gondolod, hogy átlátod ezt a gyorsan változó és fejlődő iparágat. De vajon mennyire vagy naprakész? Egy jól átgondolt, profi stratégiával a kezedben nem kell feltenned magadnak ezt a kérdést, és abban is biztos lehetsz, hogy nem pazarlod felesleges hirdetésekre vállalkozásod erőforrásait.
Adatvezérelt marketing stratégiával juttatjuk
mérhető versenyelőnyhöz vállalkozásodat.
Kutatunk, elemzünk és mérünk, hogy a végeredmény egy logikus és átgondolt kommunikációs stratégia legyen, amely profitábilis.
Mindegy milyen iparágról van szó, a piacvezető pozíció megszerzésében egyre jelentősebb szerepe van a technikai megoldásoknak.
Ha sikeres akarsz lenni az online térben, akkor marketingedben a kreatív gondolatok mellett a profi hirdetéstechnikai eszközöknek is helyet kell szorítanod. Mi nem csak mérni fogjuk a social media csatornáid és az online hirdetéseid eredményeit, hanem értelmezve azokat, folyamatosan optimalizáljuk is a kampányaidat a KPI-ok elérése érdekében.
A konverzió maximalizálása érdekében
komplex marketing funnelt tervezünk.
Különálló hirdetések helyett összetett customer journey-t tervezünk, így több felületen is találkozik velünk a közönségünk, ezzel is növelve a sikeres konverziók arányát.
Logikus rendszerbe szervezve egy olyan felhasználói utat tervezünk, ahol a felhasználó viselkedéséhez igazított megjelenésekkel lépésről lépésre tereljük a vásárlás felé a fogyasztót.
Erre azért van szükség, mert a vásárlásainkat jellemzően csak több hirdetéssel való találkozás után hajtjuk végre. A klasszikus konverziós tölcsért követve a találkozás pillanatától – a meggyőzésen át – lépcsőfokonként vezetjük el a felhasználót a vásárlásig.
Hogyan dolgozunk?
Konzultáció
A közös munka mindig egy konzultációval kezdődik, ahol részletesen is megismerkedünk a céljaiddal.
Ezeken a beszélgetésekben a nálad meglévő piac és márkaismeret mellé tesszük a mi szakmai tudásunkat. A végeredmény egy pontos brief lesz.
Tervezés
A konzultáció során közösen összerakott pontos célok mentén elkészítjük az egyedi marketing stratégiádat.
Az elkészült tervet prezentáljuk, és ha szükséges, a visszajelzések alapján tovább finomítjuk.
Kivitelezés és optimalizálás
A stratégia jóváhagyása után belevágunk a megvalósításba, aminek az eredményességét folyamatosan vizsgáljuk az előre meghatározott KPI-ok mentén.
A futó kampányokat figyeljük, és menet közben is optimalizáljuk. Rendszeres riportjainkban pedig a számok mellett érthető javaslatokat is találsz majd.
Referenciáink
Ideje beszélnünk a projektedről?
Vedd fel velünk a kapcsolatot, és hamarosan jelentkezünk!
Mi történik a megkeresés után?
Miután megkaptuk üzeneted, azt feldolgozzuk, és egy munkanapon belül jelentkezni fogunk egy telefonos vagy online megbeszélés időponttal.
Szívesebben írnád le e-mailben?
Ha részletesebb elképzeléseid vannak, és nem szeretnél a kapcsolat formmal bajlódni, vagy már kidolgozott anyagot is csatolnál, küldd el nekünk e-mailben a hello@webbranding.hu-ra!
Inkább telefonálnál?
Munkaidőben a +36 30 298 2402-es telefonszámon elérhetőek vagyunk. Ha éppen nem vesszük fel a telefont, valószínüleg meetingen vagyunk. Ez esetben hagyj egy rövid üzenetet, és visszahívunk!