Marketingblog

Légy naprakész az aktuális marketingtrendekben! Olvasd el cikkeinket, és tanulj a Marketingblogból!

Mi az ATL, BTL és TTL a marketingkommunikációban?

Szeretjük a mozaikszavakat, de csak akkor szeretjük használni is őket, hogyha ügyfél oldalon is teljesen értik, hogy mit is jelentenek ezek. Egy korábbi cikkünkben is kihangsúlyoztuk már, hogy akkor gördülékeny…
Mi az ATL, BTL és TTL a marketingkommunikációban? WEBBRANDING

Hogyan írj jó briefet!

Ügyfél és ügynökség között az együttműködés alapja a brief. Ez a dokumentum mindkét fél számára fontos és objektív, ez alapján kezdődik meg a közös munka. Egészen a feladat elvégzéséig vonalvezetőként…
Hogyan írj jó briefet! WEBBRANDING

A jó kapcsolat alapjai a marketing ügynökség és az ügyfél között

Amikor egy vállalkozás szeretné kiszervezni a kommunikációját, fel kell kutatnia a számára szakmailag legmegfelelőbb marketingügynökséget a piacon. Általában ajánlás útján találhat, vagy a Google keresőben egyszerűen beírja a kulcsszavakat, esetleg…
A jó kapcsolat alapjai a marketing ügynökség és az ügyfél között WEBBRANDING

Ügynökség, szabadúszó, vagy belső marketinges: melyikkel jársz jobban?

Ideális esetben a legtöbb vállalkozás életében eljön az a pillanat – akár már az elejétől vagy a későbbiekben -, hogy kommunikációját szakember(ek)re bízza. Ezt többféle módon teheti meg: belsős kommunikációs…
Ügynökség, szabadúszó, vagy belső marketinges: melyikkel jársz jobban? WEBBRANDING

5+1 ok arra, hogy kezdj el blogot írni 2023-ban!

A videós tartalmak térhódítása vitathatatlan. Egyértelmű, hogy az audiovizuális formátumok sok esetben hatásosabbak az információ átadására, mint az írott szövegek. Az sem véletlen, hogy a múltban a televízió drasztikusan háttérbe…
5+1 ok arra, hogy kezdj el blogot írni 2023-ban! WEBBRANDING

5 tipp a munkavállalók sikeres toborzásához!

Az elmúlt évtizedben több hatás is jelentősen befolyásolta a munkáltatói és a munkavállalói piacot egyaránt. A digitalizáció felgyorsulásával szakmák szűntek meg, alakultak át, és születtek is. Mindeközben felnőtt egy generáció,…
5 tipp a munkavállalók sikeres toborzásához! WEBBRANDING