Marketingblog

Légy naprakész az aktuális marketingtrendekben! Olvasd el cikkeinket, és tanulj a Marketingblogból!

4+1 jele annak, hogy egy kókler marketingessel beszélgetsz!

Ha már átejtettek, akkor azért, ha még nem, akkor meg azért ajánljuk neked ezt a cikkünket. Olyan tipikus szituációkat gyűjtöttünk össze, ahol érdemes elgondolkodnod rajta, hogy vajon kellőképpen felkészült-e a…
4+1 jele annak, hogy egy kókler marketingessel beszélgetsz! WEBBRANDING

4+1 tipp, hogy a lehető legjobb influencert válaszd a márkádhoz!

Az influencer marketing már nem csak a „nagyok” kiváltsága. Lassan a sarki pékség is véleményvezérekkel reklámozza a süteményeit, de mi alapján érdemes kiválasztani valakit a márkádhoz? Cikkünkben összeírtunk néhány olyan…
4+1 tipp, hogy a lehető legjobb influencert válaszd a márkádhoz! WEBBRANDING

Mi a különbség az értékesítés támogatása és a márkaépítés között?

Az értékesítés támogatása és a márkaépítés egyaránt a márkád stratégiájának részei, viszont különböző célok támogatására szolgálnak. Olvasd el cikkünket, melyből kiderül, hogyan tervezheted meg ezeket!
Mi a különbség az értékesítés támogatása és a márkaépítés között? WEBBRANDING

7+1 tipp, amivel csökkentheted a kosárelhagyások számát!

Az online vásárlások során a kosárelhagyások aránya már átlagosan magasabb, mint 70%. Ez az arány persze sokkal jobb is lehet, ha áramvonalasítod a folyamatot. Cikkünkben olyan általános érvényű ötleteket adunk…
7+1 tipp, amivel csökkentheted a kosárelhagyások számát! WEBBRANDING

Mi a különbség a tartalom és a hirdetés között, és mikor melyiket érdemes használni?

Optimális esetben a vásárláshoz vezető út során tartalmakat és hirdetéseket egyaránt mutatunk a felhasználóknak. Mindkét eszköznek megvan a maga feladata és helye, amit szem előtt tartva jelentősen növelheted online értékesítésed…
Mi a különbség a tartalom és a hirdetés között, és mikor melyiket érdemes használni? WEBBRANDING

5 gyakori SEO hiba, amit vállalkozásod elkövethet!

A SEO fronton elkövetett hibák jelentős része egyszerűen abból fakad, hogy a weboldal kezelője vagy tulajdonosa nincsen tisztában azzal, hogy mit vár a felületétől a Google. Pontosabban az egyes részterületek…
5 gyakori SEO hiba, amit vállalkozásod elkövethet! WEBBRANDING