About us

About us WEBBRANDING

Meet our team!

Mi a motivációnk?

Ugye nem ez lett volna az első kérdésed hozzánk? Pedig a közös munka minőségére semminek sincs akkora hatása, mint a résztvevő felek motivációjának. Aki nem motivált a munkájában, az sikeres sem lesz benne, és ha mi nem vagyunk sikeresek, akkor te sem leszel az. De mi hajtja a WEBBRANDING csapatát? Rendszerszintű megoldásokat szeretünk tervezni: a stratégiától – a fejlesztésen át – a tartalomgyártásig egy kézben tartva mindent.

Az egyes részterületek profi összehangolásában vagyunk igazán jók, az olyan projektek motiválnak minket a legjobban, ahol erre van lehetőségünk.

About us WEBBRANDING

We think that…

It is not being artistic that makes a good advertisement. Good advertising is effective!

– said György Klapka, and this is so true! You don’t always need “revolutionary” ideas: if your goal can be achieved in a simple way, we do suggest a simple solution.

We have no customers. We have partners.

We are neither subordinates, nor superiors to our partners. Quite simply, direct communication without playing games with each other is the prerequisite of successful cooperation in the long run.

You have to measure everything and more!

Data is a raw material, an asset and a resource at the same time. An essential part of the digital ecosystems we design is defining points of measurement.

Does it work? Then it’s surely not something stupid!

The world of digital marketing is ever-changing, there are few rules that you can apply universally, so it’s worth trying to think outside the box from time to time.

One advertisement is not advertising.

In the online space, everything is interconnected. We have mastered not only the individual platforms, but also how to interlace them into a complete user journey.

The more gears are involved, the bigger the potential of failure.

It’s worth keeping communication as a whole in one hand. Believe me, you won’t have time to coordinate the work of two or three specialised agencies effectively.

Munkamódszerünk

01

Elemzünk

A nálad meglévő márkaismeret mellé odatesszük a szakmai tapasztalatunkat, és a kettő metszete alapján egészen pontosan meghatározzuk a kommunikációs célokat. A közös beszélgetésen kívül gyakran szükség van még kutatásra, adatelemzésre és a konkurensek alapos vizsgálatára.

02

Tervezünk

Az elemzés alapján már ki fog rajzolódni, hogy milyen platformokon, kiknek és milyen központi üzenetre koncentrálva tervezzük meg a kommunikációdat. Ezekre a fix pontokra építve átfogó stratégiát készítünk vállalkozásod számára. Ennek része a hirdetési stratégia és az operatív megvalósítási terv is.

03

Megvalósítunk

Elkészítjük a stratégia véglegesítése során elfogadott kreatív tartalmi elemeket. Ha kell, fotózunk, forgatunk, fejlesztünk, grafikázunk, vágunk, és megírjuk a szövegeket is. A tartalmakhoz kapcsolódó olyan napi operatív feladatokat, mint a posztolás, feltöltés vagy hirdetéskezelés szintén ránk bízhatod!

04

Optimalizálunk

A publikált kreatív tartalmi elemek teljesítményét figyeljük, az eredményeket riportáljuk, és rendszeresen teszünk javaslatot a hirdetési beállítások optimalizációjára. Amikor elég adat gyűlik össze, vagy hosszabb idő telik el, akkor ismét visszatérünk az elemzéshez, és a megszerzett tudás alapján frissítjük a stratégiát.

Ügyfélvélemények

Our portfolio

We always strive to produce creative, measurable and, of course, lasting things. Here are some of our previous projects.
About us WEBBRANDING
About us WEBBRANDING